روپوش پزشکی زنانه

روپوش پرستاری آبی
84 / 100

روپوش پزشکی زنانه

روپوش پزشکی زنانه

پوشاک در بخش بهداشت و درمان از اهمیت بالایی برخوردار است. این لباس کارمندان و پرسنل پزشکی را از تماس مستقیم با مواد مضر و خطرناک محافظت می کند. در این مقاله بیشتر در مورد روپوش پزشکی زنانه و فواید استفاده از آن صحبت خواهیم کرد. تاریخچه روپوش پزشکی زنانه با این حال، بسیاری از پزشکان ترجیح می دهند روپوش پزشکی زنانه را به رنگ های دیگر بپوشند. دلیل این امر این است که این رنگ (رنگ سفید) حس اعتماد و مهربانی را در بیماران زنده می کند. رنگ سفید بیش از 100 سال است که رنگ استاندارد پوشاک پزشکی بوده و اولین تصویر ما از پزشک را ایجاد کرده است. به عنوان مثال، اگر به کودک بگویید دکتر بکشد، 99 درصد احتمال دارد که لباس پزشک را به رنگ سفید بکشد. چون سفید رنگ روپوش پزشکی زنانه است. علاوه بر این، بیماران انتظار دارند که در مطب پزشکان، بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز پزشکی توسط فردی که لباس سفید پوشیده است درمان شوند. لباس های سفید تصویری از بهداشت و نظافت را در ذهن آنها ایجاد می کند. روپوش پزشکی زنانه روپوش پزشکی زنانه اما علیرغم تمام این تفاسیر گفته شده است که پزشکان قبل از شروع قرن نوزدهم ردای سفید نمی پوشیدند، لباس های رسمی و روزمره خود را می پوشیدند و برای جلوگیری از کثیف شدن آنها، موقعیت هایی که می توانستند بیشتر به آن ها بپردازند. در معرض آلودگی پوشیده از چیزی به عنوان مثال، استفاده از روسری برای جلوگیری از کثیف شدن سر آستین رایج بود. بنابراین، در آن زمان هیچ روپوش پزشکی زنانه یا روپوش پرستاری وجود نداشت. همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید پزشکان در قرن هجدهم لباس سیاه می پوشیدند. برای رسمی بودن آن از رنگ مشکی استفاده می کردند. باید گفت که تداخلات دارویی در آن زمان امری جدی و رسمی محسوب می شد. در واقع در آن زمان رنگ مشکی فقط مختص پزشکان نبود و همه مشاغل رسمی از لباس های تیره استفاده می کردند. مثلاً حتی کشیشان، معلمان، معماران و غیره هم لباس سیاه می پوشیدند.

روپوش پزشکی زنانه

روپوش کلینیک زیبایی بلند و شیک

همچنین ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید تا اواخر قرن نوزدهم، استفاده از خدمات علوم پزشکی معمولا آخرین راه حل و اغلب منادی مرگ بود. زیرا مراجعه به پزشک به ندرت برای بیمار معنا پیدا می کرد. این مشکل باعث شد که علم پزشکی در آن زمان به عنوان یک علم بی فایده و اغلب مغالطه آمیز دیده شود. اما امروزه و تقریباً از آغاز قرن بیستم، پزشکی چهره دیگری به خود گرفته است. پزشکی به یک علم بشردوستانه تبدیل شده است که باید مبتنی بر پاکیزگی باشد و پاکیزگی رنگی روشن است. بنابراین، بیمارستان‌ها تخت‌های خود را با ملحفه‌های سفید تمیز می‌پوشانند، پرستاران کلاه سفید می‌پوشیدند و پزشکان کت‌های سفید می‌پوشیدند تا اعتماد مردم را نسبت به خود و توانایی‌هایشان جلب کنند.

روپوش پزشکی زنانه

روپوش پزشکی -روپوش سالن زیبایی -روپوش پرستاری

باید گفت که هیچکس دقیقاً نمی داند اولین روپوش پزشکی زنانه از کجا آمده و چه کسی آن را طراحی کرده است. اما واضح است که لباس سفید (روپوش پزشکی زنانه و لباس پرستار) مترادف با به تصویر کشیدن پزشک و پرستار به عنوان مایه پاکی و اقتدار است و این لباس خاطره جمعی خاصی را در بیماران زنده می کند. این تصویری است که در سپیده دم دوران مدرن آغاز شد و هنوز زنده است. روپوش پزشکی زنانه فروشگاه آنلاین سی مد اولین فروشگاه آنلاین روپوش پزشکی در ایران با حذف واسطه و با کیفیت بسیار بالا و دوخت تمیز و بهترین قیمت محصولات پزشکی را به فروش میرساند.

خرید حضوری روپوش پزشکی تهران : تهران میدان فاطمی (جهاد) ابتدای گمنام پلاک 9 واحد 4

شماره های تماس برای خرید و هماهنگی درباره روپوش پزشکی :

09126853763

02188971812

09100665976

 

خرید روپوش پزشکی 1403

خرید روپوش پزشکی 1403

خرید و قیمت روپوش پزشکی 1403

خرید و قیمت روپوش پزشکی 1403