روپوش پزشکی 1402

روپوش پزشکی 1402
91 / 100

روپوش پزشکی 1402

این باور کهن را در نوشته های نوروزی همواره می‌بینیم که از طبیعت پیروی کنیم، از درختان یاد بگیریم و با آمدن بهار، لباس نو بپوشیم که شگون شادمانی و آرامش است. اکثر ما با چالش خریدن لباسی با طرح جدید و شیک برای عید رو به رو می‌شویم. در این مقاله می‌خواهیم چالش خرید روپوش شیک عید 1402 را برای شما آسان کنیم. رنگ مد امسال چیست؟ شرکت پنتون (Pantone) هرساله رنگی را برای سال نو معرفی می‌کند. امسال هم طبق روال هرسال این شرکت رنگ سال جدید را معرفی کرده است. برای خرید روپوش پزشکی 1402 بهتر است از رنگ مد سال جدید کمک بگیرید. رنگ معرفی شده امسالViva Magenta ، رنگی سرخابی مایل به قرمز است. این رنگ بیانگر قدرت و نشاط است و در دسته رنگ های گرم قرار می‌گیرد.

روپوش پزشکی 1402

روپوش پزشکی -روپوش سالن زیبایی -روپوش پرستاری

جنس پارچه مناسب فصل بهار برای انتخاب روپوش پزشکی باید به جنس لباس هم دقت کنید. از نکاتی که باید هنگام انتخاب پارچه به آن توجه کنید، سبکی و گرم یا سرد بودن پارچه با توجه به محل زندگیتان است. پارچه نخی: پنبه جزو الیاف سبک و باظرافت محسوب می‌شود. این جنس پارچه به دلیل قیمت متوسط و کیفیت خوب یکی از جنس های پرفروش در فصل بهار است. از مزایای این پارچه نخی می توان به تهویه مناسب و تعریق کم نام برد. همچنین این پارچه معایبی مانند سریع چروک شدن هم دارد.

روپوش پزشکی 1402 روپوش پزشکی 1402 پارچه کتان: این پارچه بیشتر در بین آقایان طرفدار دارد. همانطور که از اسم آن مشخص است از جنس الیاف کتان تولید می‌شود. کتان همانند پنبه تهویه مناسبی دارد و در مقایسه با آن از مقاومت بیشتری برخوردار است. معایب این پارچه هم مانند پنبه خاصیت سریع چروک شدن آن است. متداول ترین نوع پارچه مورد استفاده برای البسه پزشکی در مجموعه سی مد پارچه ترگال کجراه می باشد. تفاوت اصلی ترگال کجراه و ترگال ساده در وزن این پارچه می باشد. گرماژ و ضخامت پارچه ترگال کجراه بیش تر از ترگال ساده می باشد که باعث می شود به عنوان پارچه چهار فصل در صنعت البسه پزشکی بسیار مناسب باشد.

روپوش پزشکی 1402

روپوش پزشکی -روپوش سالن زیبایی -روپوش پرستاری

روپوش پزشکی 1402 روپوش پزشکی 1402 پارچه ترگال کجراه برای مصارف مختلف دیگر از جمله لباس کار، دستکش، شلوار و غیره، می تواند با ترکیبی از الیاف دیگر به غیر از روال معمول، تولید و تکمیل شود. تشکیل این الیاف بیشتر به این نحو است:

  • فلامنت – فلامنت
  • پلی استر – فلامنت
  • پلی استر پنبه – فلامنت
  • پلی استر ویسکوز – پلی استر ویسکوز
  • 20 درصد پنبه – ٨٠ درصد پلی استر
  • 30 درصد پنبه – ٧٠ درصد پلی استر
  • 70 درصد پنبه – ٣٠ درصد پلی استر
  • 100 درصد پنبه ( کتان )

 

روپوش پزشکی 1402

روپوش کلینیک زیبایی بلند و شیک

روپوش پزشکی 1402

روپوش کلینیک زیبایی بلند و شیک

پارچه ترگال ساده پارچه های ترگال از نوع تخت بافت به شمار می روند که از شبکه منظمی از الیاف در طول و عرض، و در هم تنیدن آن ها با عرض ۱۵۰ سانتیمتر تشکیل می شوند. به الیاف مصرفی در طول پارچه در اصطلاح تار یا چله و به الیاف مصرفی در عرض پارچه، پود گفته می شود

تار پارچه ترگال

تار پارچه ترگال ساده یا چله آن از الیافی به نام ( پلی استر – ویسکوز ) است.

پود پارچه ترگال

پود پارچه ترگال از نخ فلامنت یا به اصطلاح فیلامنت است. پارچه ترگال با در هم تنیدن تاری از پلی استر ویسکوز و پودی از   فلامنت در واحد بافندگی به صورت ساده طراحی می شود. پس از بافت ساده به رنگرزی ارسال می شود.

بافت پارچه ترگال

بافت پارچه ترگال به صورت مربعی شکل است. تراکم بافت یا همان وزن پارچه در حالت استاندارد تقریبا معادل ٢۴٠ گرم است؛ یعنی مساحت ١ متر طول در عرض پارچه که ١۵٠ سانتیمتر است، وزنی حدود ٢۴٠ گرم دارد. البته این مورد به میزان ترکیب متریال به کار رفته در پارچه بستگی دارد روپوش پزشکی 1402 خرید روپوش پزشکی غیر حضوری: www.30mod.com فروشگاه سی مد تولیدکننده جدیدترین و  بروزترین روپوش پزشکی ، روپوش پرستاری ، روپوش کلینیک زیبایی  در ایران روپوش پزشکی 1402 روپوش پزشکی 1402 فروشگاه آنلاین سی مد اولین فروشگاه آنلاین روپوش پزشکی در ایران با حذف واسطه و با کیفیت بسیار بالا و دوخت تمیز و بهترین قیمت محصولات پزشکی را به فروش میرساند. خرید حضوری روپوش پزشکی تهران : تهران -خیابان ولیعصر-زرتشت غربی – نبش جویبار پاساژ تکسان پلاک 15 طبقه 4 واحد شماره های تماس برای خرید و هماهنگی درباره روپوش پزشکی :

09126853763

02188971812

09100665976

روپوش پزشکی 1402 روپوش پزشکی 1402  

خرید روپوش پزشکی 1403

خرید روپوش پزشکی 1403

خرید و قیمت روپوش پزشکی 1403

خرید و قیمت روپوش پزشکی 1403