مانتو اسپرت عید1401

مانتو اداری
86 / 100

مانتو اسپرت عید1401 مانتو اسپرت های جدید سال 2022 در سایت سیمد

برای خوش پوش شدن در سال جدید دنبال مانتو اسپرت شیک میگردید ؟

مانتو اسپرت سی مد در این مقاله چندین مدل مانتو اسپرت 1401 لاکچری و فوق العاده جذاب از جدیدترین ژورنالهای مانتو اسپرت را برایتان معرفی می کند.

مدل مانتو اسپرت 1401

برای اطلاع از نمونه های جدید مانتو سیمد پیج اینستاگرام این شرکت را فالو داشته باشید: نشانی اینستاگرام سیمد : instagram mantoform

برای دیدن تصاویر جدیدترین مدل مانتو اسپرت عید سال ​​​​1401 با سی مد همراه باشید. 

مانتو اسپرت عید1401

مانتو اسپرت یکی از اصلی ترین تن پوشها برای بانوان است. به همین دلیل ، بانوان محترم تمایل دارند مدل های مختلف و جذاب مانتو از جمله مدل مانتو اسپرت بهاره ، مدل مانتو اسپرت تابستانی ، مدل مانتو اسپرت جلو باز ، مدل مانتو اسپرت کوتاه ، مدل مانتو اسپرت بلند ، مدل مانتو اسپرت 1041، مدل مانتو اسپرت جلو بسته ، مدل مانتو اسپرت ، مجلسی و رسمی در کمد لباس خود داشته باشند تا بتوانند در مراسمات مختلف ، شیک ترین استایل را داشته باشند که از این طریق تمیزتر و جذاب تر به نظر آیند.

یک مانتو اسپرت جدید برای خانومها، شیک بودن و زیبایی ، طراحی بسیار ساده و مدرن در اولویت قرار دارد و به خانومها این امکان رو میده تا مانتو اسپرت خود را با مدلهای مختلف کفش کتانی ، اسپرت ، کالج یا صندل و کفش پاشنه بلند ست کنید، همچنین با روسری یا شالهای مناسب ست کنند.

مانتو اسپرت عید1401

مانتو اسپرت سیمد، استایل کژوال چیست؟

 استایل کژال به سبکی از لباس گفته می شود که غیر رسمی بوده و به صورت روزمره مورد استفاده قرار میگیرد.

هر لباسی که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد در دسته بندی استایل و لباس کژوال قرار میگیرد.

مانتو اسپرت به مانتویی گفته می شود که دارای طراحی ساده ای سخت ، مدل دار ، گلدوزی شده اسن که بنابر سلیقه خانومهای محترم ایران زمین طراحی و دووخته می شود .

مانتو اسپرت مانتویی است که با پوشیدن مانتو احساس راحتی و سبکی کنید چرا که فلسفه مانتو اسپرت براساس راختی مصرف کننده است.

یکی با اهمیت بود مانتو اسپرت این است کهشما می توانید لباس خود را با مدل های مختلف شال و روسری ، کیف و کفش و سایر اکسسوری های مخصوص استایل خانم ها،برای استفاده روزانه و شیک بودن و حس جذاب بودن و با اعتمادبه نفس بالا در بین مردم فعالیت کنند.

در ادامه این مقاله سیمد، برای شما عزیزان، جدیدترین انواع ​​​​مدل مانتو اسپرت 1401 – 2022 ویژه سال جدید را آماده کرده ایم تا ببینید و لذت ببرید.

تابستان که فصلی گرم و پر از جنب و جوش و پر از رنگ های شاد اسـت، پس باید برای تابستان گرم یک پارچه مناسب و خنک و رنگ شاد و شیک و زیبا انتخاب شود که خنک بودن پارچه در اولویت است.

مانتو اسپرت عید1401

برای ظاهر و تیپی ساده بهتر است مدل مانتوی اسپرت ساده را برای پوشیدن خود انتخاب کنید.

مانتوهای اسپرت در ایران در انواع مدل های ساده و طرح دار تولید و عرضه می گردد.

مدل مانتو اسپرت طرح دار برای خانم هایی که به تیپ های خاص و شیک و متفاوت علاقه مند هستند یک انتخاب مناسب می باشد.

انتخاب رنگ در انتخاب مانتو در فصل تابستان بسیار مهم است در اینجا به ترکیب رنگ هایی که در تابستان کارایی بالایی دارد عبارتند از طوسی، صورتی ملایم، سبز تیره و زرد روشن، بنفش و سفید و آبی کاربنی و زرد است.

برای تهیه مانتو اسپرت عید 1041 با شماره های – 09124778848 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید:

مانتو شلوار اداری عید1401

شیکترین مقنعه اداری – مقنعه طرح‌دار2021

خرید روپوش پزشکی 1403

خرید روپوش پزشکی 1403

خرید و قیمت روپوش پزشکی 1403

خرید و قیمت روپوش پزشکی 1403